joi, 3 noiembrie 2011

Vocile calmeaza suflete.

Adrenalina ma face sa dau din cap si din picioare , ma face sa-mi urlu disperarea. Oricat as vrea sa te pot uita....tu vei ramane mereu in mine. Ca o pata pe o bluza ce o speli , folosesti toti detergenti din lume si tot ramane in tesatura. Nu e chiar atat de simplu pe cat crezi tu ca e. Cand o sa pleci o sa simti exact ce simt eu acum in momentele astea...O sa-ti simti pasii greoi si inima batand mult mai tare. O sa ai un fior in tot corpul si un zumzet ascutit in urechi. Cand pleci , am impresia ca nu te mai intorci , ca e pentru ultima oara cand iti vad spatele iesind pe usa aia verde din fier...ultima oara cand vad cum iti flutura buclele si ultima oara cand iti simt mirosul.
Sunt o drogata care merge zilele pe strazi cu parul in ochii si muzica in timpane, o dementa care rade seara in oglinda , o visatoare care serveste in fiecare zi o portie de fericire si dupa bea un pahar de apa rece.
Sunt eu B , sunt eu....nebunia mea este scrisa cu sange pe toate coridoarele...
Am jurat si ma tin de promisiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu