luni, 7 noiembrie 2011

No , this is not time , or the place fot a broken hearted

D- Eu nu sunt singur , singuratatea imi tine de urat...
M- Arati groaznic , serios.
A ras usor la auzul vocii mele si a inaintat grabit pe pod privind atent masinile care treceau pe dedesuptul lui. Si-a incruntat privirea risipita in peisaj.
D- Ce iti pasa tie?
M- Este doar un adevar , de cand nu ai mai dormit?
D- M-am apucat din nou de fumat ...
M- Corpul tau....sanatatea ta.
D- Uite!
M- Ce?
D- Uita-te
M- Unde?
D- Acolo , fata aia tocmai s-a indragostit.
Si ridicand privirea se uita la cuplul de langa noi.
M- Si eu ce pot face?
D- Nimic , ma intreb cum se simte....
M- Ca naiba , cum sa se simta? ...acum il iubeste , apoi il uraste ca a gasit alta mai buna.
D- Daca el nu e suficient de bun...
M- Nu merge asa. E o mare problema sa te indragostesti.
D- Dar daca ea e problema?
M- Cum adica?
D- Daca ea nu o sa simta?
M-  Eh , o sa simta ,daca nu acum , mai incolo.
D- Nu esti romantica...!
M- Ca tu esti...
D- Macar eu am iubit...
M- Si la ce ti-a folosit? Daca iti folosea acum nu mai vorbeai la trecut...
D-  Ah , ce iti pasa?
M- Asa-i , nu imi pasa.
D- Sper sa te loveasca asa cum m-a lovit pe mine , sa vina o surpriza iar el sa nu simta nimic.
M- Si inca mai speri ca acea persoana sa fi tu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu