joi, 3 noiembrie 2011

N-am pret

E doar apa calduta intr-o cada de la etajul 7 . Sunt eu cu parul ud si cu tigara in mana. Fumez si nu ma intereseaza daca apare brusc cineva si ma vede. Am chef de o tigara in cada. Ma dor picioarele de la mersul prin orasul asta mare si murdar. Ma dor ochii de la toate culorile puternice. Mi-am inchis telefonul ....ma doare in cur de problemele voastre . Gata ...am si eu si nu le rezolva nimeni. Stau aici cu mainile amortite si ochii in tavan . Becul e pe sfarsite...si o sa faca poc. Imi iau prosopul , ies din cada , ma asez pe pat cu fata in perna si incep sa plang. Plang ca sunt asa proasta si pun toate nimicurile la sulflet , toate vorbele tale de cacat spuse dupa o cutie de bere, toate privirile tale in scarba. Lasa-ma in pula mea in pace daca nu vrei nimic . Sunt un copil complicat ....nu ma complica mai mult decat sunt deja. Sunt eu o urata pentru tine , cu parul in toate partile , cu camasa mototolita , cu oja neagra...pentru ca imi este lene sa-mi fac manichiura, cu prietenii mei amuzanti si isterici , cu injuraturile alea de-mi plac la nebunie...nu sunt vulgara , dar imi place sa-mi bag pula. Suna frumos ,deci nu o sa ma opresc pentru ca spui tu. In ultima perioada prea pusesem botul...prea imi faceam probleme . Nu-mi mai pasa azi si nici maine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu