miercuri, 16 noiembrie 2011

Genul de conversatie tipica pentru noi

D - Hei tu ?!
M- Nu , nu eu...
D- Ba da , tu .
M- Eu ? Niciodata!
D- Tu pentru mine intodeauna .
M- Zau?
D- Pai cum sa nu
M- Ma enervezi
D- Eu te iubesc .
M- Cum poti sa ma convingi?
D- Nu pot...
M- Trebuie!
D- Nu am cum.
M- De ce ma iubesti?
D- Pentru ca esti totul pentru mine..
M - Asa de mult?
D- Totul.
M- Prea mult.
D- Prea putin cat meriti.
M- Eu nu merit nimic!
D- Ba da , meriti absolutul.
M- Esti penibil!
D- Mereu sunt asa cand e vorba de tine...
M- Minti , asa esti tot timpul.
D - ...da , adica de cand te cunosc.
M- Adica din todeauna.
D- Da , de atunci.
M- Te provoc!
D- Ba nu , nu o faci ...
M- Ba da , haide fa-o!
D- Sigur vrei asta?
M- Categoric ! Da-i drumul!
I fucking love you !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu