sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Totu-i trecator

Ma invata sa nu mint , sa nu vorbesc mai mult decat este cazul. Ne intelegeam din priviri. Era perfect. Era ursul meu polar . Era inalt si intelegator. Ma asculta si imi dadea dreptate, Obisnuiam sa ne contrazicem pana ce eu cedam si ma suparam. Venea si ma pupa si imi zicea ca ma iubeste. Eram grasuta lui . Mi-a spus odata ca e in stare sa faca orice pentru mine...chiar sa-si scoata un ochi si sa il puna pe masa. Mi-a fost frica la inceput , chiar si acum cand scriu ma trece un fior. Ma atentiona de fiecare data. Imi spunea sa am grija la cum traversez strada , cum sa am grija de lucrurile mele. Ma certa si apoi venea sa ne impacam. Imi cumpara tot ce vroiam iar eu stiam unde sa ma opresc. Mergeam la lac si ma lasa sa fac ce vreau . Ii placea sa ma vada cum ma joc. Radea de mine zile intregi cand faceam vreo gluma. Urmaream aceeasi emisiune Tv si ne distram de minune. Ne uitam sambata la filme si eu adormeam de fiecare data. Am mers la pescuit unde nu am prins peste , ne-am jucat cu zapada . Ma invatat sa nu fur , ma invata sa mananc frumos , sa am respect pentru oamenii mai mari ca mine , sa nu arunc gunoaie pe strada si sa nu uit de unde am plecat. Este singurul meu urs polar .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu