marți, 1 noiembrie 2011

Poti pleca

Incerc sa cred ca tot e ceva ... Aparitia ta de aseara....Tu nici macar nu te stradui ,nu vrei pur si simplu si nu-ti dai interesul. Astepti ca eu sa te caut , sa te sun , sa alerg dupa tine si sa-mi curga balele in cel mai frumos mod. Niciodata nu se va intampla asta , n-am sa fiu cum vor altii sa ma vada. Sunt eu care am fost mereu si nu am sa ma schimb prea curand. Stiu , acum interveneai cu replica aia absolut cretina 'niciodata sa nu spui niciodata' . Nu-mi place cand o dai din citate si incerci sa-mi demonstrezi negru pe alb ca viata ta e chiar ok.
E pe dracu. Habar n-ai de drumul tau , de ce vrei sa faci sau macar de ce-ti doresti. Mi-ar placea sa te aud vorbind despre sufletul tau , sa te plangi la mine , sa te simt si eu asa cum esti. Nu doar foaie verde solzi de peste , turta dulce. Sa-mi spui clar , bai fato , sunt un ratat care are nevoie de o schimbare. Nu-mi place ca oamenii sa-si arate slabiciunile in fata mea mereu , sa se planga , sa se milogeasca.....dar intre un om ascuns si unul deschis il prefer pe ala care da cartile pe fata. Tu ma minti pe mine dar problema este ca te minti pe tine primul si asta este chiar trist. Nu vrei sa-mi areti copilul din tine , vrei sa vad barbatul. Imi este sila de omenii goi pe interior.....

P.S: Imi lipsesti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu