sâmbătă, 12 noiembrie 2011

It's you , it's always been you

Am alergat la fereastra gigantica facand abstractie de sutele de oamenii pe langa care am trecut , mi-am luat un colt al rochiei si mi-am sters picurii de transpiratie de pe frunte. Am luat o gura de aer inabusit cu nori de furtuna si am tresarit cand un fulger m-a trezit din ganduri.
- Ai grija , nu ar trebui sa stai asa de aproape de geam cand e furtuna.
L-am privit cu coada ochiului sceptica de prezenta lui , el statea increzator cu mainile in buzunar si se sprijinea de perete.
- Am nevoie doar de o gura de aer...
S-a apropiat de mine si si-a intins mana delicat sa-mi treaca suvita rebela pe dupa ureche.
- Stiu ca ai vorbit cu el , mi-a soptit.
Am tras aer in piept ca sa nu las lacrimile sa-mi cada si l-am privit cu ochii usor inlacrimati.
- Nu vroia sa vorbeasca cu mine...i-am spus doar ca imi pare rau , nu am putut sa-i spun ca il iubesc , nu am putut D .
Mi-am infipt fata in sacoul lui.
- Hei , hei . nu ai gresit cu nimic , el s-a jucat , tu ai simtit, ridica-ti fruntea , fi o luptatoare.
Si-a trecut degetele peste fata mea si s-au oprit la barbie , mi-a inaltat-o si m-a strans puternic in brate.
- Tine minte doua lucruri , daca simti ca trebuie sa o faci , fa-o , daca nu , nu o fa , nu asculta de nimeni , doar tu sti ce a fost intre voi, raspunsul e inauntrul tau.
L-am privit atenta si m-am desprins de bratele lui , i-am multumit dand recunoscatoare din cap si....am fugit afara , cautand raspunsul care se afla in mine.
-M , intra imediat inauntru, ploua torential , l-am simtit pe D , langa mine cu sacoul lui peste umerii mei reci . L-am ignorat si mi-am lasat privirea pe corpul ud de ploaie. 
- M ! se auzi chinuit.
- Intram?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu