joi, 17 noiembrie 2011

Fum de tigara

Am pasit in camera zgomotos lasand tocul sa faca galagie , el statea la geam si fuma linistit , muzica se auzea in surdina.
- Stiam ca vi!
- Serios? De unde le sti tu pe toate?
I-am luat tigara din mana si am tras un fum nervoasa din el , el nu a comentat , nici macar nu m-a privit , si-a luat o alta tigara din pachet si o aprinse nervos.
- De ce trebuie mereu sa pui intrebari tampite ? Vocea lui era nervoasa si ridicata.
M-am apropiat destul de aproape de el incat sa-i simt respiratia calda la mine pe obraji , l-am privit in ochi si i-am raspuns sec:
- Doar am invatat de la tine , nu? Am avut timp sa trag un fum si sa-i suflu direct in fata razand.
In secunda doi ma prinse si ma aruncase in pat , nici nu m-am chinuit sa ma impotrivesc , ma tine strans de maini si ma saruta nervos , vazand ca nu ripostez , continua.
Am rupt tacerea si rasul meu il trezise parca facandu-l sa se uite nervos la mine si sa stranga si mai tare incheieturile mele .
- Nu esti in stare sa cuceresti o femeie , trebuie sa o fortezi sa ajunga in patul tau , patetic.
Imi dadu drumul la mana dar ma prinsese strans de talie si in timp ce imi mangaia fata cu nasul lui imi sopti agresiv la ureche:
- Spui de parca nici nu vrei.
- Nu , nu vreau , nu asa.
Am reusit sa-mi fac loc in bratele lui si m-am dus inapoi la fereastra lasand aerul rece sa-mi racoreasca obraji pe care ii simteam arzand , am luat o tigara si am fumat jumatate din ea pana cand el a rupt tacerea.
- Lasa-ma sa te ajut...
- Cum ai vrea sa ma ajuti tu pe mine , uita-te la tine...
M-a prins de mana si ma intoarse catre el , ma prinse in brate si imi dadu parul de pe fata.
- Lasa-ma ! i-am urlat in fata.
M-am tras din bratele lui si am continuat sa trag din tigara mea care acum era pe terminate , am tras aer in piept si mi-am reglat vocea ...
- Am nevoie de timp ,D .
- Atunci o sa-ti acord timp.
P.S: Care-i faza cu tine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu