marți, 8 noiembrie 2011

Inca sunt vie , simt si visez

Am spus ca odata cu sfarsitul verii voi pune punct si altor lucruri. Acum berea aia m-a cam luat si nu prea stiu ce sa raspund. Camera asta valseaza in jurul meu si tavanul aproape pica. Meh , nevermind. Iertati-ma de pe acum. Stiu ca poate nu va place sa ma vedeti asa , nici oglindei nu-i prea place dar vedeti voi , am nevoie sa simt ceva de bine.  Iar eu nu plang la betie , ma clatin umpic si simt ca am lumea la picioare cat stau si ma impiedic cu genele de amintiri , cu ochii inchisi. Ma dezbrac de orice fel de inhibitie si cu ambitia si curajul pe care le prind acum, mut munti! Munti de sentimente si de ideei revoltator de muradare.
Mi-am descheiat nasturii sufletului dintr-o singura miscare  , caci crede-ma ma sufoc de cald! Pff , si asculta la mine , daca puteam face un streaptease de emotii ajungeam in Amstredam deja! Adica ce cacat ma , crezi ca poti sa vi si sa pleci din viata mea cand ai tu chef? Si la cum era de asteptat , vi mai las decat ai plecat . Mai dute-n pula mea. Prima data te-am rugat frumos , acum daca o sa-ti iei inima in dinti si ma calci pe coada , fii destept si piei din calea mea! Nici eu nu stiu la ce sa te astepti . Dar asta depinde de tine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu