luni, 14 noiembrie 2011

Cincisprezece ani si un vis.

- Ma transform in ceva rau , ceva care nu are reguli , ceva ce nu simte.
- Care crezi ca este motivul deregrali comportamentului tau? Vorbi pe o voce calma si cu atitudine profesionala.
- E ceva din trecut sau poate, sau sunt factorii actuali.
-Factori actuali? E ceva din mediul tau care te deranjeaza? Se uita grijuliu la mine si inghiti in sec.
- Da , sau poate nu , nu sunt sigura, acum nimic nu e sigur.
- Trebuie sa existe ceva , un amanunt foarte important...
- Defapt....exista...imi lipseste ceva...
- Ce anume?
- Imi lipseste o prezenta.
- Inteleg. De ce nu iti dedici timpul cautand-o?
- Mi-l dedic , dar ma plictiseste jocul de a alerga dupa cineva.
- Tie iti plac jocurile , chiar le iubesti.
- Dar , vine sfarsitul si ma plictisesc.
- M , te-ai gandit ca poate nu tine de sfarsit? Poate tine de poveste...
- Care poveste? Eu nu traiesc nici una.
- Oricine traieste o poveste , oricine are dreptul la ea.
- Dar nu gasesc protagonistul povestii.
- Cauta si vei gasi.
- Ahh , nu e asa!
- Spune , spune-mi ce iti doresti.
- Vreau sa fie perfect....perfect pentru mine.
- Nimeni si nimic nu e prefect...
- Ba da , ideea de a gasi pe cineva perfect este perfecta.
Short hair.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu