miercuri, 2 noiembrie 2011

Cat imi este dor de tine? Suficient!

Cand nu poti sa fugi de trecut , de persoanele la care tineai candva , de vremurile apuse , de imagini , scene si amintiri , ramai pe loc . Ramai in drum chiar daca esti la tine in casa , in camera ta , pe scaunul tau , cu picioarele in cei mai comozi papuci . Spun ca ramai in drum pentru ca asa spun toti. ' Imi stai in drum , nu esti buna de nimic '....si atunci esti doar inutil . Incapabil de a mai deshide gura , plictisit sa spui si tu la randul tau ' dute-n pula mea si lasa-ma in pace!'
N-ai cum sa ma schimbi , nici macar nu te forta prea tare sa ma intelegi , nu irosi niste cuvinte pe care nu le simti si nu-mi spune ce e bine si ce nu pentru ca n-am sa te ascult!
Uite cum facem , eu imi deschid sufletul si inima , tu te prefaci ca vrei ceva pe bune , eu ma prefac ca te cred , si ne mintim asa cateva luni dar nu prea multe , ca dupa intervine plictiseala si uite asa imi pierd eu timpul si mintile cu cineva care nu merita . Pentru asta sa-mi las eu mandria si orgoliul acasa? Nu mersi , am sa le tin dupa mine mereu!
Imi lipsesti....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu