sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Langa tine simt ca inima mea ar vrea sa-ti spuna te iubesc mai mult in fiecare zi

Intinsi pe spate , cu berea in mana si cu inima cat un purece , privim tavanul asta pe care il cunoastem de ani de zile bucata cu bucata , fiecare crapatura ne face sa privim mai atent si sa facem ochii mici.
Am cearcane si tu ma iubesti si asa. Nu mai e vorba de defectele fizice , nu e vorba de riduri, vergeturi si locurile intime , urate dupa care tanjim in fiecare secunda. Stam asa intinsi si privim lustra sparta lipita cu scotch si zambim. De ce zambim?
Suntem doi oamenii ciudati si totusi extremele se atrag . Imi place sa stau cu tine in brate si sa te lipesc de sufletul meu. Asta esti tu , canti la dus , iti place sa imi ti companie cand fac baie , iti place sa devi dependent de mine si totusi.... Te iubesc....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu