sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Peste tot tu

Nu stiu sa-ti explic , sa-ti descriu...nu stiu nici macar sa-ti fac un desen ...si pana la urma ce as desena pe coala aia de hartie? Eu desenata in fuga , cu genunchii juliti si plini de vanatai , parul in toate directile , ochii mici si o inima mare, mare care imi iese din piept chiar si din desenul asta facut in graba. Pe tine nu stiu sa te desenez , habar nu am cum sa-ti fac gura , buzele mici si tuguiate , spatele sau degetele frumoase cu pielitele taiate si ingrijite . Te stiu doar cand inchid ochii si ma lovesc cu imagini cu tine peste tot...si imi place. As vrea sa vezi cu ochii mei cum vad eu lumea acum , cum te vad pe tine si doar pe tine din multime. Sa vezi si tu ce frumos e sa te trezesti dimineata si sa te uiti la ceas si sa nu mai ai rabdare sa mergi in oras sa te vezi cu tipul cu ochii albastri



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu