joi, 24 noiembrie 2011

Craciun?

Nu ba , nu. Anu asta nu vreau sa vina Craciunul , chiar nu. Vreau sa stea acolo , departe . Stiu oricum ca Grasu ' ala n-are ce sa-mi aduca , nici nu stie ce vreau. Nici nu i-as spune. N-ar avea oricum ce si cum sa-mi aseze sub brad , cacat de brad.
Este foarte aiurea . Asta nu e Craciun , este o zi imbacsita si oarecare de decembrie , in care mocirla se afla peste tot pe strazi si oamenii sunt mult prea sictiriti de tot si de toate. De inteles , desigur. Nu mai e perioada aceea a anului , cand toate lumea imparte fericire si se simte fantastic. Ooh , clar nu !
Dorintele doar se pierd . Le-as pune pe hartie , asa pentru mine ca sa ma organizez , sa incep 2012 ( care apropo trebuia sa fie sfarsitul lumii , nu am uitat) cu mintea limpede , dar ba , imi curg de pe foaie. Cerneala a obosit si adoarme mazgalind foaia. Cum naiba sa ma echilibrez , sa-mi pun creierul si inima in balanta? In nici un fel. De ce nu ma mira?..
In fine . As vrea sa stiu , sa invat , sa ma hotarasc. Mi-e cam greu sa pun in legatura cu ce , pentru ca mi-e frica, ohh groaznic de frica. E genul ala de teama care-mi umple maduva spinarii cu gheata . Sunt o lasa. Cea mai lasa.
" N-are ce sa fie rau , are ce sa fie bine"!
Prostii!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu